بيوگرافي ري مستريو



لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استارها و آدرس superstars619.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM Image Hosted by Free Photo Hosting at IranXM

ری میستریو | Rey Mysterio ری میستریو | Rey Mysterio

 

 

 

ری میستریو یکی از سوپرستار های مکزیکی و فعال در دبلیو دبلیو ای می باشد که نام واقعی او اسکار گوترز می باشد اما با نام ری میستریو معروف شده است زمانی که در لیگ های دبلیو یو سی دبلیو و ای سی دبلیو بازی میکرد با نام ری میستریو جی ار فعالیت می کرد اما وارده دبلیو دبلیو ای که شد نامش رو به ری میستریو تغییر داد ری میستریو در ماه ۱۲ دسامبر ۱۹۷۴ در مکزیک به دنیا امد ری شروع کشتی رو در مکزیک اغاز کرد در لیگ های بسیار کوچک ری میستریو از قد و جسته کوچکی بر خوردار می باشد اما سوپرستار بسیار تکنیکی می باشد سبک وزن هست .

ری در مکزیک با ماسک بازی می کرد دلیل زدن ماسک این یک نوع مدل برای مکزیکی ها می باشد بیشتر سوپرستار های مکزیکی در کشتی ماسک می زنند البته ری میستریو مدتی ماسک نمی زد . بعد از مدتی که ری حرکات بهتری برای خودش ساخت و معروف تر هم که شد در کشورش مکزیک ازدواج کرد ری سن زیادی نداشت برای ازدواج کمی زود بود اما ازدواج کرد نام همسره او انجی می باشد

ری و انجی به سن دیگو رفتند شهری که نزدیک مکزیک بود حداقل ۳۰ دقیقه کمتر راه بود ری میستریو در انجا زندگی خودش رو اغاز کرد و دارای ۲ فرزند شد یک پسر و یک دختر که نام پسرش دامینیک می باشد و نام دخترش ایلیاه . ری میستریو قد بلندی ندارد دلیلش این هست که در سن بسیار کمی ورزش های سختی کرده و نتونست رشد کند قد ری میستریو نرمال می باشد از این بلند تر هم زیاد خوب نیست قد ری۱ متر و ۶۰ سانتیمتر می باشد و وزن او در اوایل ۶۳ فیکس بود اما حالا ۸۳ شده است .

 

ری میستریو در سال ۱۹۸۹ در لیگ سطح پایین مکزیک حرفه خودش رو اغاز کرد در مدتی که در اون لیگ بود توانست مقام های زیادی کسب کنه او کمربند سبک وزن HHW رو کسب کنه در لیگ MNW (مکزیک) و عنوان تگ تیم WWA و ۳ بار هم سبک وزن WWA درلیگ MNT (مکزیک) . بعد از مدتی به لیگ ECW رفت و در سال ۱۹۹۶ به لیگ بزرگتری رفت که نام اون لیگ WCW می باشد . ری اولین بازی خودش رو در دبلیو سی دبلیو در ۱۶ جون در گریت امریکن بش در مقابل دین مالنکو بازی کرد که در ان بازی فوق العاده بود اما در اخر در اون بازی شکست خورد اون بازی سره کمربند سبک وزن بود .

در ۸ جولای در دبلیو سی دبلیو با ماندی نایترو بازی کردو در انجا تونست کمربند رو بگیرد اما در ۲۷ اکتبر بازی دیگر با دین مالنکو سره کمربند کرد که در ان بازی شکست خورد در سال ۱۹۹۹ ری و بیلی کیدمن با هم تیم شدند و در مقابل بنوا و دین مالنکو بازی کردند سره تگ تیم که تونستند اون بازی رو ببرند و قهرمان تگ تیم بشوند . بازی دیگری برای تگ تیم برایشان گزاشتند که در ۹ می بود با پری ساترن و ریون بازی کردند و باختند. در ۱۸ اکتبر ری و کنان با هم تیم شدند و برای باری دیگر تواننستند تگ تیم رو کسب کنند .

 

 

 

اما مدتی نگزشت که در ۲۴ اکتبر با بوکرتی و استیوی بازی کردند و در ان بازی باختند . ۱۴ اگست در سال ۲۰۰۰ ری دوباره با یکی دیگر تگ شد که نامش یوونتود بود و با شکست وپایر و گریت موتا تونست برای باری دیگر قهرمانی تگ تیم رو نصیب خودش کند . در ۲۶ مارس ۲۰۰۱ ری میستریو دوباره با بیلی کیدمن تیم شدند و توانستند تیم کید و اکسیپر رو شکست بدهند و تگ تیم رو کسب کنند دوباره . بعد از تعویض اسم دبلیو سی دبلیو به دبلیو دبلیو اف و دبلیو دبلیو اف به دبلیو دبلیو ای و وروده ری میستریو به اسمک دان و اولین بازی ری در سال ۲۰۰۲ همراه با چاوو که اولین بازی ری بود در اسمک دان که انجام میداد و ری با ماسک قرمز امده بود و تونست بازی رو ببره در مقابل چاوو و اولین بازی رو برد در اسمک دان در ۱۰ اکتبر سال ۲۰۰۲ اولین قهرمانی ری همراه با ادج بود که تگ تیم بود که بعد از مدتی تیم ری به بنوا و کارت انگل باختند .

اما در نو مرسی ۷ اکتبر تونستند دوباره پیروز بشوند . اما در سوروایور سریس ۲۰۰۲ به اددی و چاوو باختند . در ۵ جون ۲۰۰۳ ری با مت هاردی سره کمربنده سبک وزن بازی رو برد و قهرمان شد . اما در ۲۵ سپتامبر ری با تجیری بازی کرد و باخت .

ولی باز هم در سوروایور سیرس ۲۰۰۲ در یک مسابقه ی سه تیمه در مقابل ادی/چاوو و انگل/ بنوا عنوان رو به گررو ها باختند. مدتی ری میستریو مصدوم بود از در دبلیو ای نبود که زمانی گزشت . در سال ۲۰۰۴ در ۱ زانویه ری دوباره با شکست نجیری تونست برای باری دیگر قهرمان سبک وزن بشه . در نو وی ات در ۱۵ فوریه ۲۰۰۴ با چاوو بازی کرد چاوو با کمک پدرش تونست قهرمانی رو از ری بگیره در کل موضوع اصلی اددی بود اما چاوو اشتباه می کرد . در ورستلینگ مانیا ایکس ایکس در ۱۴ مارس ری در مقابل چاوو بود و برای بار دیگر قهرمان سبک وزن شد .

 

در ۲۹ مارس در اسمک دان سایک دادلی با نامردی با کمک دوستانش قهرمانی رو رو ازش گرفتند . ری و راب ون دم با هم تیم شدند و در ۹ دسامبر ۲۰۰۴ با تجیری و دوپره بازی کردند و توانستند قهرمانی تگ تیم رو کسب کنند و مدتی بعد برادران باشام تونستند کمربند هارو از ری و راب ون دم بگیرند . در سال ۲۰۰۴ ری و اددی با هم تگ شدند در نو وی اوت توانستند تگ تیم رو کسب کنند . در سال ۲۰۰۴ در ۱۴ اوریل در یک مهمانی که مارلیتو ترتیب داده بود همراه با ام ان ام ری رو هم دعوت کردند اما زدنش در اون مدت اددی به کمک ری میستریو نیامد اما هفته بعدش از ری میستریو در استادیوم عذر خواهی کرد و دلیلش رو گفت ماشینش خراب شده بوده .

 

یه سری مشکلاتی هم این وسط پیش اومد که یه کم میونه ی ری و ادی شکر آب شد. در اسمک دان ری و اددی با ام ان ام بازی کردند در تاریخ ۲۱ اوریل که ام ان ام برنده شدند . بعد از بازی اددی ری میستریو رو زد . سر انجام MNM با تقلب ملینا و شکست ری و ادی در SD! در تاریخ ۲۱ آوریل قهرمانی رو از اونا بردند. بعد از بازی اددی ری رو زد اما ری نزد اما اختلافاتشون بزرگتر شد تا اینکه کشید به پسره ری میستریو که اددی میگفت اون پسره ری نیست پسره خودشه عجیب بود ری میستریو در بیشتر بازی هایش با اددی پیروز شد در سامر اسلم ری میستریو با اددی بازی کرد همراه با نردبان بود که اون بازی رو ری برد در جاجمنت دی هم باز هم ری میستریو برنده بود اما در ورستیلینک مانیا ۲۱ هم باز ری برنده شد اددی زورش به ری میستریو نرسید و دیگر ادامه نداد .

 

در سال ۲۰۰۵ در رویال رامبل ری وارد شد و یک چند نفری رو بیرون انداخت اما با اسبیره ادج به بیرون افتاد . سال به سالی رسید که نباید می رسید ۲۰۰۵ بد ترین سال برای ری میستریو سالی که بهترین دوست ری مرد اددی بله اددی مرد وقتی که ادی مرد تنها کسی که بیشتر اشک ریخت ری بود حتی برادرش به اندازه ری داداشش رو دوست نداشت هنوز که هنوزه ری به یاد اددی می باشد سال ۲۰۰۵ با غم گزشت ری کاره خاصی نکرد اما در روزی که برای اددی مراسم گرفتند با شان بازی کرد و برنده هم شد . بغد از هفته ها کمبانیه دبلیو دبلیو ای مجله ای از ری میستریو با ماسک سیاه بیرون داد که مصاحبه شده بود باهاش و درباره اددی بود خاطره هایش با اددی رو توضیح میداد .

در سال ۲۰۰۶ موفقیت های ری میستریو زیاد بودند در رویال رامبل ۲۰۰۶ ری میستریو دومین نفری بود که وارد شد با ماشین اددی لباس و بازو بندش ری با تریپل اچ بازی رو شروع کردن ری عالی کار می کرد که ری میستریو خیلی سر تر بود از تریپل اج که سیمون وارد شد و ری رو زد که ری و تریبل اج با هم اون رو انداختند بیرون بعد پسیس اومد و ری انداختش بیرون ری میستریو ایستاده بودش و به بازی خودش ادامه میداد که مردم اددی رو تشویق می کردند و بابی لشلوارد شد اولین باری بود که لشلی رو می زد بعد کارلیتو امد و ری میستریو رو زد هر کس که میومد ری رو می زد که بنوا هم وارد شد و بنوا هم ری رو زد کم کم زیاد امدند روی رینگ ری چند نفری رو بیرون انداخت و تگ تیمش که دوستش م بود راب ون دم وارد شد و با ری خیلی خوب کار می کردند کم کم همه داشتند بیرون می رفتند تو رینگ راب ون دم و تریبل اج و رندی و ری مونده بودند که بازی داشت خوب بیش میر فت که یکی از فن های ری به راب ون دم خورد و نا خدا راب به بیرون افتاد ری ناراحت شد تریبل اج و رندی تو رینگ بودند و ری با هم دست به یکی کردند تا ری رو بندازند بیرون اما ری تریبل اج رو به بیرون انداخت و بعد هم رندی اورتون رو انداخت بیرون و قهرمان رویال رامبل شد رویال رامبل ۲۰۰۶ . و رفت به ورستلینگ مانیا .

 

در هفته بعده رویال رامبل رندی درباره اددی حرف هایی زد و ری رو عصبانی کرد که ری بهش حمله کرد و رندی فرار کرد . کاره رندی و ری بزرگ شد بازیشون به نو وی ات کشیده شد و در نو وی ات رندی با نامردی تمام ری رو شکست داد و به ورستلینک مانیا رفت که بایدبا کارت بازی می کرد اما ری قهرمان رویال بود و بازی به تریب ترت مچ تبدیل شد که در ورستلینگ مانیا ۲۲ ری میستریو در اون بازی ۳ نفره قهرمان ورلد هوی وایت چمبیون شد و در جاجمنت دی با جی بی ال بازی کرد سره کمربند و باز هم خودش قهرمان بود و در ای سی دبلیو وان نایت استند با سابو بازی کرد که بازی ناتمام ماند و در گریت امریکن بش در مقابل بوکرت با دخالت چاوو بازی رو باخت و کمربند رو از دست داد .

 

بعد از اینکه چاوو دخالت کرد ری با چاوو درگیر شد خیلی شدید در نو مرسی ۲۰۰۶ در بازی انی ور مچ چاوو رو برد و در اسمک دان بارها برنده در سامر اسلم ۲۰۰۶ هم با دخالت ویکی ری باخت و در اسمک دان هفته بعد ویکی و ری و جاوو با هم بودند که ویگی با صندلی ری رو زد و در بازی های بعدی ای کویت مچ جاوو باضربه های بیخود و تکراری به بای ری تونست ببره اما بعد از ۶ ماه ری برگشت و ای کویت مج با جاوو بازی کرد و برنده شد . در اون مدتی که ری میستریو بازگشت یک مجله بسیار پر فروش به بیرون امد از طرف دبلیو دبلیو ای که فروش بسیار زیادی داشت این مجله از ری میستریو بود با کاور اسپایدر من بود .

 

در سال ۲۰۰۷ سایت شخصی ری میستریو یک بار هک شد .در سال ۲۰۰۷ مدتی ری میستریو با ام وی پی درگیر شد بازی های زیادی با ام وی پی انجام داد در اسمک دان بارها برد و چند باری هم باخت بازی هاشون به خوبی پیش می رفت قرار شد در ارماگدون با ام وی پی سره یو اس چمپیون بازی کند بازی هم کرد خیلی خوب کار می کرد اما ام وی پی رینگ رو ترک کرد و داور هم تا ۱۰ شمرد و ام وی پی برنگردش تو رینگ و بازی رو هم ری برد اما به قانونی که در دبلیو ای هستش ام وی پی قهرمان باقی ماند .

در سال ۲۰۰۷ بیشتر مصدوم بوده اما بعد از بازگشتش به دبلیو ای با باتیستا بازی کرد و اون بازی رو برد و توانست برای قهرمانی بره اونطور که باتیستا بازی می کرد و پیروز می شد در مقابل دیگران قرار شد بازی در انفورگیون بین باتیستا و کالی و ری میستریو برگزار بشه که سره کمربند بود بازی خوبی بود باتیستا و ری زیاد با هم درگیر نشدند اما اولین ضربه رو ری به باتیستا زد و اون خودش شروع کرد در اخر هم باتیستا توانست برنده بشه و قهرمان هم شد در اخر بازی ری میستریو برای باتیستا دست زد و باتیستا هم خندید .

 

در نو مرسی با فینلای بازی کرد بازیشان نا تمام ماند در سایبر ساندی ۲۰۰۷ هم با فینلای بازی کرد که استرچر مچ بود که باز هم ری میستریو برد در اسمک دان هم چند باری بازی کردند و در راو هم بازی کردند که بیشتر ری برد . ری میستریو در سوروایور سریس با تیم تریبل اج بود که توسط اوماگا حذف شد .ری در تورنمنت بیت کلاک مج با ۳ نفر بازی کرد که در اون بازی تونت ادج رو با زدن ۶۱۹ پین کند و به قهرمانی برود برای کمربند ورلد هوی وایت چمپیون . ری در رویال رامبل با ادج بازی کرد بازی رو برنده بود اما ویکی بای داور رو کشید و ری هول شد و یک اسبیر از ادج خورد در اسمک دان ری به ویکی یک ضریه ناخاسته زد .

 

دوباره قرار شد در نو وای اوت با ادج بازی کنه اما مصدوم بود ری از دست بازی رو باخت در اسمک دان بیگ شو به ری حمله کرد و به دستش ضربه می زد مصدومیت ری بیشتر شد به همین دلیل دوباره ری رفت . فنیشیر ری میستریو ۶۱۹ نام دارد که بسیار زیبا و قوی می باشد . در حال حاضر ری میستریو در استراحت به سر می برد و مصدوم می باشد . کمپانیه دبلیو دبلیو ای در ماه جون یک مجله ای از ری میستریو برای ماه جولای به بیرون دادند که عکس بسیار زیبای ری میستریو رویش بود .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 13 اسفند 1392برچسب:, ] [ 15:25 ] [ مرتضی رحیمی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 1407
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1